NAK KULIT FLAWLESS DENGAN CEPAT KENA PAKAI SERUM – blessyproduct

FREE SHIPPING for purchase over RM70

NAK KULIT FLAWLESS DENGAN CEPAT KENA PAKAI SERUM

Cantiknya kulit! Apa agaknya rahsia nak dapat kulit flawless macam tu. 😢 Ramai yang nak tahu apa rahsianya untuk dapat kulit yang sihat, cantik tanpa cela.

Kecantikan kulit wajah bermula dari rutin penjagaan kulit yang betul. Paling penting sebelum nak bermula kena pastikan dulu jenis kulit kita. Setiap dari kita punya jenis kulit yang berbeza. Ada kulit normal, kulit kering, kulit berminyak dan kulit kombinasi.

Bila dah dapat kenal pasti jenis kulit, lebih senang lah kita nak rawat kulit wajah. Siapa je yang tak nak kulit bersih dan flawless kan?

Penjagaan kulit wajah ni bukan sekadar sebulan dua tau. Harus setiap hari selagi kita masih bernafas! 🤭

Kenapa perlu jaga kulit wajah? Leceh lah. Agaknya kenapa ramai yang sanggup berhabis wang ringgit untuk ini? Kulit yang bersih tanpa cela akan menimbulkan rasa yakin dari yang sangat tinggi. Baru rasa bersemangat nak mulakan setiap hari dengan gembira. Rasanya seperti nak menakluk dunia!

Langkah pertama dalam rutin harian penjagaan kulit yang betul adalah:

 

Paling asas perlu ada 3 sahaja, tetapi untuk kulit wajah yang bermasalah kena tambah satu lagi - SERUM. Serum mempunyai kepekatan yang lebih tinggi dan lebih berkesan kerana ia menyerap dengan lebih cepat ke dalam kulit. Ingat ya, sebelum nak pakai serum, pastikan ada asas penjagaan kulit okey.